Karta debetowa VeloBanku najciekawszą w 2024

Karta debetowa VeloBanku

Pochodząca w całości z recyklingu, ozdobiona niebanalnymi grafikami i wyposażona w blind notch karta debetowa VeloBanku została wybrana najciekawszą kartą ub. r. O to miano rywalizowała z siedmioma innymi instrumentami płatniczymi.

Działające w Polsce banki i instytucje finansowe wydają karty płatnicze z różnymi wizerunkami. Wciąż dominują fizyczne nośniki, ale na popularności zyskują również wersje cyfrowe. W ramach piątej edycji branżowego wydarzenia Cashless Pay poznaliśmy tę najciekawszą w 2024.

Karta debetowa Velobanku i jej konkurenci o miano najciekawszej

Decyzją czytelników portalu cashless.pl, organizatora konkursu, została nim karta debetowa VeloBanku z grafiką w stylu pop art. W pokonanym polu zostawiła instrumenty wydane przez siedem innych instytucji finansowych:

Elastyczne Konto Oszczędnościowe VeloBank, czyli następca Getin Banku
  • Allegro Pay – karta Visa,
  • Revolut – karta 3D,
  • BNP Paribas – Karta Tenisowa,
  • mBank – karta WOŚP,
  • Bank Millennium – karta kredytowa Visa Global,
  • PayPo – karta wirtualna do płatności odroczonych,
  • fintech Zen – karta Mastercard.

Wyróżniki karty debetowej pop art VeloBanku

Wyróżniony instrument płatniczy wydawany przez VeloBank we współpracy z Mastercardem dostępny jest w czterech wariantach. Każdy ma pionową orientację z motywem graficznym w stylu pop art, który odwołuje się do sportu lub sztuki. Na każdym dane posiadacza i samej karty widnieją na rewersie.

Ponadto karta debetowa VeloBanku wyposażona jest w tzw. blind notch. To wycięcie na jednym z krótszych boków ułatwiające użytkowanie przez niewidomych i słabowidzących. Instrument powstaje w całości z materiałów z recyklingu.

Głosujący docenili projekt oparty na motywach ściśle związanych z DNA naszej marki. W ramach sponsoringu cyklu zawodów VIA Dolny Śląsk oraz zespołu VeloTalent Cycling doceniamy pasję do sportu i promujemy zdrowy styl życia. Cieszę się, że nasza nowatorska i stworzona z ekologicznych materiałów karta płatnicza zdobywa uznanie w branży – mówi Katarzyna Meissner, dyrektorka marketingu i komunikacji w VeloBanku.

W plebiscycie internauci wybierali także najciekawszy projekt płatniczy i wydarzenie płatnicze. Ich głosami tym pierwszym zostało wdrożenie Blika przez Revolut, drugim – testy biometrii przez firmę PayEye.


Maciej Kusznierewicz

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.