Bank Millennium wciąż ostro licytuje na koncie oszczędnościowym

Konto Oszczędnościowe Profit banku Millennium

Właściciele Konta 360° nadal mogą inkasować 4 proc. w skali roku przez cztery miesiące za nowe środki (do 50 tys. zł). Jednak pozostałym klientom Bank Millennium obniżył oprocentowanie z 3,5 do 3,3 proc.

W ubiegłą sobotę upłynął termin obowiązywania oferty specjalnej, w ramach której Bank Millennium wypłacał 4 proc. odsetek na koncie oszczędnościowym. Jednak dziś (18 sierpnia) przedłużył termin jej obowiązywania. Teraz trwa ona do 27 września.

To sprawia, że podmiot kontrolowany przez Banco Comercial Português utrzymuje się na drugim miejscu w rankingu kont oszczędnościowych bloga Obiektywne Finanse. Prowadzi Bank Smart, który też proponuje 4 proc., ale żąda mniej za nadprogramowe przelewy na ROR (5 zł przy 7,5 zł w Banku Millennium).

Bank Millennium wydłuża gwarancję wyższego oprocentowania na koncie oszczędnościowym

Posiadaczom rachunku osobistego w taryfie Konto 360° Bank Millennium oferuje 4 proc. za nowe środki nieprzekraczające 50 tys. zł. Saldo początkowe wyliczane jest wg stanu z 16 sierpnia. Nowością jest wydłużenie gwarancji obowiązywania oprocentowania z trzech do czterech miesięcy od dnia pierwszego zasilenia konta.

konto oszczędnościowe banku millennium

Jest też zła wiadomość: obniżka stawek dla klientów, którzy nie mają Konta 360°. Dotąd bank płacił im 3,5 proc. przy saldzie do 50 tys. zł. Od 18 sierpnia oprocentowanie wynosi 3,3 proc.

Wysokość odsetek dla pozostałych kwot (chodzi o nadwyżki ponad 50 i 100 tys. zł) nie zmieniła się. W przypadku właścicieli Konta 360° mieści się ona w przedziale 3,1-3,5 proc. Natomiast w przypadku pozostałych klientów – 3,1-3,2 proc. Standardowo na rachunku oszczędnościowym Bank Millennium oferuje 1,6-2,25 proc. w zależności od ulokowanej sumy.

W obecnych warunkach (niska inflacja, a przez wakacje nawet deflacja, rosnąca presja na obniżenie stóp procentowych przez RPP) decyzja podmiotu zarządzanego przez Joao Brasa Jorge’a to bardzo dobra wiadomość dla klientów. Dzięki niej mogą wycisnąć jeszcze więcej ze swoich oszczędności.


Maciej Kusznierewicz

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*


Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.